Què és Tarannà Edicions?

16/06/2022
Jaume Salinas

Descobreix la nostra experiència, especialitat i valors.

Tarannà Edicions és una petita editorial amb més de 20 anys d'existència i experiència al sector.


Està especialitzada en llibres de benestar i creixement personal, salut, sanació, desenvolupament del coneixement i valors.


Els seus 3 valors bàsics són el Respecte, la Tolerància i la Pluralitat, combinat amb una visió positiva de la vida i compromesa davant del materialisme que ens assetja.

Tarannà Edicions forma part de l'Associació "Tarannà i Sinergies", el principal objectiu de la qual és estar al servei dels altres, col·laborant en diverses iniciatives de projecció social. Per això els beneficis que es puguin obtenir de la venda dels llibres es destinen íntegrament a accions de caràcter social, com per exemple a la Bona Voluntat en Acció (a Barcelona, ​​Espanya). Així mateix, els llibres que ja no es poden comercialitzar però que tenen contingut de gran valor, són cedits a l'Associació "El Llibre Solidari", la qual finança pisos per a les persones sense sostre amb la venda dels llibres.

El seu logotip és un arbre, que simbolitza l'ésser humà que neix de la terra per arribar fins al cel, als plans superiors. I pel camí es va torçant, encara que sempre va cap amunt. De fet, el logotip es basa en una foto real d'un pi a la Costa Brava (Catalunya). En paraules del fundador de Tarannà Edicions, Jaume Salinas Ferraz... "Un capvespre, passejant per la cala d'Aiguablava, de la Costa Brava, vaig veure un humil pi, no gaire gran, amb el tronc recargolat per la Tramuntana (vent propi de la zona), però amb les branques apuntant cap amunt. En aquell moment vaig pensar en la semblança que és la nostra vida: naixem per créixer drets i esvelts, però les múltiples circumstàncies ens van “torçant”, família, mitjans materials, educació, entorn social, salut, etc. No obstant, i aquestes circumstàncies no ens “han enderrocat", al nostre interior sempre hi ha una força, un impuls, que ens empeny cap amunt, cap a la llum dels plans elevats. Vaig fer una foto i posteriorment la vaig passar al meu fill Roger, que era dissenyador gràfic i li vaig demanar que em fes un esbós de logo. A la setmana em va presentar un parell d'opcions, molt similars, de les quals vaig escollir el que finalment seria el logo de l'editorial, i que resumeix perfectament la filosofia de l'editorial"


Benvingut/da!